Activitats Terrassa

Presentació

La nostra entitat va ser creada sense ànim de lucre l’any 2010 per pares, mares i familiars de persones amb Trastorn de l’Espectre Autista. Està integrada actualment per unes 160 famílies que estan vinculades amb l'entitat en alguna de les nostres tres seus: Terrassa, Sant Boi de Llobregat i Barcelona.

Les activitats que oferim per a nens, adolescents i adults, i llurs famílies, estan portades per un equip ampli de professionals especialitzats en el camp de l'autisme, de les dificultats de comunicació i relació, i dels trastorns mentals en general.

Oferim a les famílies associades tallers terapèutics en grup i tractaments multidisciplinars individualitzats.

L’autisme continúa sent un enigma per a nosaltres quan ens trobem amb les dificultats dels nostres fills i filles per a mantenir un vincle amb els altres.

Creiem en la pluralitat d’abordatges educatius i terapèutics per a l’autisme i treballem per a que la nostra sensibilitat com a pares i mares estigui representada social i políticament.

Desitgem que els nostres fills (nens, adolescents i adults) aconsegueixin un lloc en el món i visquin una vida plena. Per ajudar-los en això posem en marxa serveis que, com a societat, ens calen.

El nostre Centre a Terrassa es troba al Carrer Portal nou, 39, 1r pis.

Telèfon de contacte: 937007282 / 623978308

CONSULTA AQUÍ TOTES LES ACTIVITATS A LA NOSTRA SEU A TERRASSA